זעזוע: חילול קברים בלב ירושלים, סמוך לציון האדמו"ר מזוויעהל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on זעזוע: חילול קברים בלב ירושלים, סמוך לציון האדמו"ר מזוויעהל

    מחזה מזעזע של ונדליזם והסרת מצבות מבית העלמין סמוך לגבעת רם בירושלים. יו"ר מועצת בתי העלמין בירושלים צוריאל פורת: "על המשטרה להגביר את האבטחה על בתי העלמין בירושלים ועל הממשלה החדשה מוטלת המשימה להגדיל את התקציב לשמירה על בתי העלמין"

    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזה מזעזע התגלה השבוע בפני הבאים לבית העלמין בגבעת רם הידוע גם בכינוי בית העלמין שייח' באדר. השיש הוסר מ-24 מצבות במקום וכן נגנב כסף מהקופות. למרבה הצער, האירוע הנוכחי אינו הראשון בסדרה של אירועים ופגיעה בקברים בבתי העלמין בירושלים.

    בשנה האחרונה נרשמו שורה של אירועים של פגיעה בקברים וונדליזם גם בבית העלמין בהר המנוחות. זאת בנוסף לאירועים של פגיעה בקברים בבית העלמין בהר הזיתים.

    לקראת הקמת הממשלה פנה יו"ר מועצת בתי העלמין לנציגי המפלגות החרדיות והדתיות בכנסת בקריאה לעגן את תקציב האבטחה והפיתוח של בתי העלמין בירושלים במסגרת ההסכם הקואליציוני: 'הניסוח של ההסכמים הקואליציוניים, מהווה הזדמנות לעגן את מעמדו של הר הזיתים במסגרת תקציב ראוי והולם. תקציב שייתן מענה לצורך בפיתוח ושיפור הדרכים בהר. הגברת האבטחה בדרכים העולות אל הר ושמירה על כבודם של קברי הקדמונים', כתב פורת.

    בד בבד, פנה פורת למשטרת ירושלים ולמפקד משטרת ירושלים דורון תורג'מן, בקריאה להגביר את האבטחה בבתי העלמין בירושלים ולהגן על כבודם של הנפטרים מפני הפורעים.

    כמו כן העלה בפנייתו למשטרה, את הצורך לאבטח את הדרכים לבית העלמין בהר הזיתים, בשל ההסלמה הביטחונית: "לצערנו הפורעים שמנסים לפגוע ביהודים בדרך להר הזיתים, ומבקשים לבזות את קברי הקדמונים בהר הזיתים, עושים זאת גם בבתי העלמין האחרים בירושלים. על המשטרה לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לעצור את החשודים ולהעמידם לדין, ולהציב אמצעים שימנעו את הישנות האירועים".



    0 תגובות